Korzyści

Zastanawiasz się jakie korzyści dla Twojej strony oraz dla Twojego biznesu będzie miał Audyt SEO? Chcesz wiedzieć czy i kiedy ta inwestycja się zwróci?

Inwestując w audyt SEO masz pewność, że nie będziesz inwestował pieniędzy w coś, co nie przyniesie korzyści. Otrzymując nasz dokument otrzymujesz kompendium wiedzy na temat Twojej strony www oraz branży, w której działasz (szczegółowa analiza konkurencji). Unikniesz działań z góry skazanych na niepowodzenie.

Implementacja audytu SEO nie tylko sprawi, że strona będzie bardziej przyjazna wyszukiwarkom internetowym, co zwiększy liczbę użytkowników, ale sprawi także, że odwiedziny te będą bardziej wartościowe. Nasz audyt SEO zawiera liczne porady usability, które zwiększają konwersyjność serwisu.

Odpowiednie wdrożenie poprawek SEO sprawia, że strona www sama zaczyna pojawiać się w wynikach wyszukiwania dla fraz z tak zwanego długiego ogona (niska konkurencyjność), a także znacząco zmniejsza koszt pozycjonowania fraz trudnych (wysoka konkurencyjność).

Jeśli planujesz pozycjonowanie swojej strony www to powinieneś najpierw zainwestować w audyt SEO. 

Skontaktuj się z nami. Przedstawimy szczegółowy zakres działań w ramach audytu SEO dla Twojej strony oraz sporządzimy kosztorys prac.

Dlaczego potrzebuję audytu SEO?

Zlecając nam analizę swojej strony masz gwarancję, że otrzymasz profesjonalną i obiektywną ocenę swojej strony.

Jeśli chcesz się dowiedzieć:

  1. Dlaczego Twoja strona nie generuje zamierzonego dochodu?
  2. Jak Twoja strona wypada na tle konkurencji?
  3. Czy Twoja strona, która powstała kilka lat temu nadal spełnia wszystkie standardy?
  4. Czy zmiany, które chcesz wprowadzić na stronie będą miały pozytywny czy negatywny wpływ na użytkowników?

Jak audyt pomoże mojej stronie?

Wdrożenie uwag z audytu SEO przyniesie wiele długo i krótkoterminowych korzyści dla Twojej strony oraz firmy.

Z audytu dowiesz się:

  1. Jak silna jest Twoja konkurencja.
  2. Czy Twoja strona jest w stanie osiągnąć swoje internetowe cele.
  3. Jakie błędy występują na Twojej stronie i jak je wyeliminować.
  4. Co zrobić, aby polepszyć statystyki serwisu i zwiększyć zwrot z inwestycji, a także jak zmniejszyć wydatki na nieefektywne działania?

Ile kosztuje SEO analiza strony?

Z audytem SEO jest jak z samochodem. Nie da się określić jego ceny, jeśli nie znamy kilku parametrów.

Ceny audytu zależą od:

  1. Liczby podstron w serwisie (ich różnorodności).
  2. Liczby (planowanych) użytkowników w serwisie - w skali miesiąca.
  3. Tematyki serwisu.
Skontaktuj się z nami, określ powyższe parametry, a my przygotujemy wycenę.

Polityce Prywatności.