SEO

Umiejętne generowanie ruchu z organicznych wyników wyszukiwania pozwala osiągać wysoki zwrot z inwestycji. Dzięki temu możesz dotrzeć do użytkowników, których zdobywanie w modelu płatnym za kliknięcie byłoby nieopłacalne.

Nawet przy wysokich nakładach finansowych na reklamę w wyszukiwarkach budowanie widoczności organicznej ma ogromne znaczenie. To często świetne narzędzie dotarcia do potencjalnego klienta o bardzo dobrze sprecyzowanych oczekiwaniach. W przypadku niektórych branż reklama PPC jest niedostępna lub bardzo kosztowna. Co więcej, bezpłatne wyniki wyszukiwania przez część użytkowników internetu oceniane są jako wiarygodniejsze.

 

Jeżeli nie widać Cię w Google… to najwyższy czas, by zadbać o SEO. Uzyskanie wysokich pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania w Google i innych wyszukiwarkach wymaga odpowiedniej struktury strony i architektury informacji uwzględniającej właściwie dobrane tematy i słowa kluczowe. SEO to ciągła praca nad parametrami technicznymi i treściami oraz ustawiczne budowanie widoczności witryny w sieci.

 

Działania SEO rozpoczniemy od audytu, w ramach którego sprawdzimy, czy Twoja strona jest przyjazna wyszukiwarkom pod względem technicznym i posiada czytelną dla wyszukiwarek strukturę. Przeprowadzimy analizę konkurencji i zaprojektujemy strategię tworzenia treści i budowania autorytetu Twojej strony w sieci. Wesprzemy Cię we wdrożeniu rekomendacji wynikających z audytu i pomożemy stworzyć treści przyciągające użytkowników i ruch organiczny.

 

Jeśli zrobisz to dobrze, zyskasz nie tylko bezpłatny ruch, ale także wzrost rozpoznawalności i zaufania do Twojej marki. Zapytaj nas o wstępny audyt i przekonaj się, jak wiele mogą dać nawet niewielkie zmiany.

Oferta

Digital strategy

Strategia to dźwignia, która zastosowana w kluczowym miejscu wielokrotnie zwiększy efekty pracy nad biznesem. Wychodząc od analizy rynku, szczegółowo badamy Twoją sytuację i przewagi konkurencyjne, dzięki którym wykorzystasz w pełni szanse biznesowe. Tworzymy wielopoziomowe, wielokanałowe strategie, które wesprą Twoje cele nie tylko w krótkim, ale również w długim okresie.

Paid media

Dzięki możliwości elastycznego skalowania, płatne media stanowią kluczowe narzędzie docierania do nowych klientów. SEM – w tym kampanie Google Ads – możemy uzupełnić o Paid Social, w tym Meta: Facebook i Instagram, LinkedIn, TikTok czy Pinterest. Czy wiesz, że reklama video odpowiada aż za 80% ruchu w internecie? Zadbaj, by Twoje kreacje trafiły do właściwych osób z Youtube Ads czy DV360.

SEO

Organiczne pozycjonowanie w wyszukiwarkach pozwala na dotarcie do użytkowników, których zdobywanie w modelu PPC byłoby nieopłacalne. Skuteczne SEO, takie, które pozwoli Ci uzyskać wysoki zwrot z inwestycji, to kompleksowe rozwiązania, związane z optymalizacją parametrów technicznych witryny, architekturą informacji i autorytetem strony.

Content marketing & organic

Dobrze przygotowany i angażujący użytkownika content przedstawi produkt, wzbudzi zaufanie i pomoże w budowaniu marki i społeczności. Badamy customer journey i na tej podstawie tworzymy strategie contentowe. W oparciu na naszym doświadczeniu i know how, przygotujemy treści i formaty, które opowiedzą Twoją historię i pozwolą Ci osiągnąć cele biznesowe B2C i B2B.

E-mail & marketing automation

Realizujemy kampanie mailingowe, które uzyskują dwucyfrowe wskaźniki Open Rate i realne wyniki sprzedażowe, dzięki czemu ten kanał staje efektywną częścią media mixu. Analiza i segmentacja bazy, opracowanie strategii contentowej i sprzedażowej, atrakcyjne treści i przyciągające uwagę layouty to nieodzowne etapy w budowaniu efektywnego e-mail marketingu w firmie.

Analytics & measurement

Właściwie zaplanowana i skonfigurowana i analityka dostarcza informacji umożliwiających zwiększanie skuteczności działań marketingowych, eliminację nieefektywności i identyfikację ukrytego potencjału wzrostu Twojego biznesu. Narzędzia analityczne, w tym Google Analytics, to źródło niezliczonych insightów, które – zinterpretowane i zaimplementowane – zwiększą Twój zwrot z inwestycji.

Consent management

Prywatność w internecie to nie tylko kwestia prawna, ale również zaufania do Twojej firmy. Oferujemy doradztwo i pełne wdrożenia platform zarządzania zgodami. Zapewniamy zgodność z RODO i ePrivacy oraz z wytycznymi Facebooka i Google’a w zakresie consent mode, co pozwala zabezpieczyć jakość danych analitycznych i marketingowych.

Audits

Przeprowadzenie audytu i wdrożenie rekomendacji pozwalają na podniesienie efektywności procesów i narzędzi w firmie. Jego realizacja przez zewnętrzny podmiot to okazja do konfrontacji realizowanych dotąd działań z nową wiedzą i perspektywą. Dzięki audytom Google Ads, performance czy SEO możesz zwiększyć ich skuteczność długiej perspektywie.