Co to jest audyt SEO?

Audyt SEO to zbiór zaleceń (najczęściej przedstawiany klientowi w formie książkowej), którego celem jest zwiększenie ruchu organicznego w serwisie. Samo wdrożenie zmian na stronie skutkuje najczęściej wzrostem liczby użytkowników.

Zanim zainwestujesz tysiące złotych w profesjonalne zaplecze oraz linki zwrotne do serwisu upewnij się, że Twoja strona w pełni wykorzysta pozyskaną moc.

SEO Audyt

5 najważniejszych elementów audytu SEO

Audyt SEO wykonany przez naszą firmę zawsze podzielony jest na 5 działów:

  • Analiza słów kluczowych,
  • Optymalizacja budowy serwisu,
  • Optymalizacja tekstów w serwisie (SEO copywriting),
  • Analiza konkurencji,
  • Zalecenia dotyczące budowania linkowania zewnętrznego.

Analiza słów kluczowych

Szczegółowa analiza słów kluczowych powinna być przeprowadzona przed uruchomieniem serwisu. Jeśli ten element budowy strony nie został przeprowadzony lub przeprowadzono go w sposób niedokładny to w audycie strony zostaną wypisane słowa kluczowe (lub grupy słów kluczowych), które wygenerują największy ruch dla danego serwisu.

Na słowach kluczowych, które są najbardziej popularne w danej branży będziemy opierać dalszą analizę struktury serwisu oraz budowę treści na podstrony.

Optymalizacja budowy serwisu

W ramach optymalizacji budowy serwisu przygotowujemy zalecenia dotyczące:

  • Plików sitemap.xml oraz robots.txt,
  • Struktury serwisu,
  • Linkowania wewnętrznego,
  • Linkowania zewnętrznego,
  • Optymalizacji grafiki,
  • Danych strukturalnych (Rich Snippets).

Optymalizacja tekstów w serwisie (SEO copywriting)

Odpowiednie budowanie treści na stronę (optymalizacja nagłówków, nasycenie słów kluczowych itp.) w znaczny sposób ułatwia jej pozycjonowanie. Każdy wykonany przez nas audyt SEO zawiera szczegółowe wytyczne, które muszą spełniać teksty przygotowywane na stronę. W przypadku serwisów, w których występuje duża ilość treści, organizujemy dodatkowe szkolenie z SEO Copywritingu dla redaktorów.

Analiza konkurencji

Analiza konkurencji jest jednym z ważniejszych elementów działań SEO. Pozwala określić szacunkowy koszt uzyskania wysokich pozycji na interesujące nas słowa kluczowe. Dzięki poprawnie przeprowadzonej analizie konkurencji możemy także znaleźć niszowe frazy, które generują ruch w danej branży.

Oprócz zmian na stronie oraz analizy konkurencji nasz audyt SEO zawiera szczegółowy plan budowania linków zwrotnych do serwisu. Załączamy listy miejsc w których warto umieść odnośnik oraz sugerujemy inne pomysły na zdobycie linków zwrotnych (organizowanie konkursów, buzzmarketing itp.).

Skontaktuj się z nami i poznaj szczegóły dotyczące Audytów SEO.

Dlaczego potrzebuję audytu SEO?

Zlecając nam analizę swojej strony masz gwarancję, że otrzymasz profesjonalną i obiektywną ocenę swojej strony.

Jeśli chcesz się dowiedzieć:

  1. Dlaczego Twoja strona nie generuje zamierzonego dochodu?
  2. Jak Twoja strona wypada na tle konkurencji?
  3. Czy Twoja strona, która powstała kilka lat temu nadal spełnia wszystkie standardy?
  4. Czy zmiany, które chcesz wprowadzić na stronie będą miały pozytywny czy negatywny wpływ na użytkowników?

Jak audyt pomoże mojej stronie?

Wdrożenie uwag z audytu SEO przyniesie wiele długo i krótkoterminowych korzyści dla Twojej strony oraz firmy.

Z audytu dowiesz się:

  1. Jak silna jest Twoja konkurencja.
  2. Czy Twoja strona jest w stanie osiągnąć swoje internetowe cele.
  3. Jakie błędy występują na Twojej stronie i jak je wyeliminować.
  4. Co zrobić, aby polepszyć statystyki serwisu i zwiększyć zwrot z inwestycji, a także jak zmniejszyć wydatki na nieefektywne działania?

Ile kosztuje SEO analiza strony?

Z audytem SEO jest jak z samochodem. Nie da się określić jego ceny, jeśli nie znamy kilku parametrów.

Ceny audytu zależą od:

  1. Liczby podstron w serwisie (ich różnorodności).
  2. Liczby (planowanych) użytkowników w serwisie - w skali miesiąca.
  3. Tematyki serwisu.
Skontaktuj się z nami, określ powyższe parametry, a my przygotujemy wycenę.

Polityce Prywatności.